Entrada escalonada per a l’alumnat de 3 anys: període d’acollida.

Curs 2024-2025

Com veureu al CALENDARI ESCOLAR del CURS 2024-2025, el qual publicarem en breu a la nostra pàgina web, el dia d’inici de les classes d’infantil i primària serà el dilluns 9 de setembre.

Per a l’entrada de l’alumnat d’infantil 3 anys, la normativa vigent i les instruccions d’inici de curs possibiliten l’entrada escalonada de l’alumnat durant els primers dies lectius així com la participació de les famílies durant els primers dies de classe. És cada centre qui organitza aquesta entrada amb la finalitat que tots els xiquets i xiquetes tinguen la possibilitat d’adaptació i d’atenció més individualitzada. La incorporació de l’alumnat en el primer curs del segon cicle de l’Educació Infantil (alumnat de 3 anys), es fa en grups reduïts, de manera flexible, progressiva i respectuosa.

La incorporació progressiva començarà el DILLUNS 9 de setembre, primer dia lectiu del curs.

La prioritat en l’entrada de l’alumnat en els primers dies d’activitat escolar s’ha de fer tenint en compte els criteris recollits en la RESOLUCIÓ del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, per la qual s’aproven les instruccions per a l’organització i funcionament dels centres que imparteixen Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària durant el curs 2024–2025. També atenent als nostres propis criteris de centre, recollits i aprovats pel Consell Escolar a les Normes d’Organització i Funcionament de Centre.

a) Existència de germans o germanes matriculats al centre.

b) Necessitats familiars: horaris de treball de les persones progenitores i/o persones tutores legals de l’alumnat.

c) Qualsevol altra circunstància que obligue a valorar la prioritat de l’entrada del xiquet o xiqueta a l’escola.

ORDRE D’ENTRADA PER A L’ALUMNAT JA MATRICULAT EN EL CENTRE, a data de 2 de juliol de 2024

Per poder fer públic aquest llistat sense manifestar de forma explícita la identitat de l’alumnat (L.O. 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals) hem posat únicament el nom sense cognoms. Si teniu qualsevol dubte, podeu consultar el llistat complet al taulell d’anuncis del centre o posar-se en contacte amb nosaltres: 962249740 / 46006756@edu.gva.es.

Hem dividit els/les alumnes en dos grups. El període d’acollida començarà el dia 9 i serà fins el 20 de setembre. Cada grup tindrà un dia d’entrada assignat que a continuació vos expliquem:

GRUP AGRUP B
JÚLIATHIAGO
ÉRICVALERIA
OLIVERJANET
LLUCPAU
STEFANIAMARC
JORGE A.

Dilluns 9:

• A les 9:10 h: Entraran els alumnes del GRUP A, amb la possibilitat d’entrar amb acompanyament familiar fins les 10:00 h. Els alumnes romandran al centre fins acabar l’horari lectiu, les 13:00 h.* (si es queden al menjador l’eixida serà 15:00 h.)

Dimarts 10:

• A les 9:10 h: Entraran els alumnes del GRUP B, amb la possibilitat d’entrar amb acompanyament familiar fins les 10:00 h. Els alumnes romandran al centre fins acabar l’horari lectiu, les 13:00 h.* (si es queden al menjador l’eixida serà 15:00 h.)
  • A les 11:00 h: Entraran els alumnes del GRUP A, ja sense acompanyament familiar i fins a les 13:00 h.* (si es queden al menjador l’eixida serà 15:00 h.)

Del dimecres 11 al divendres 20:

• Entraran tots els grups a les 9’10 h., sense acompanyament familiar i romandran al centre fins acabar l’horari lectiu, les 13:00 h.* (si es queden al menjador l’eixida serà 15:00 h.)

A partir del 23 de setembre:

• Entraran tots els grups amb l’horari habitual, de 9:00 a 13:00 h. (si es queden al menjador l’eixida serà 15:00 h.)