MENCIÓ D’HONOR 2023-2024 i PREMIS EXTRAORDINARIS

MENCIÓ D’HONOR DEL CURS 2023-2024 PER a Tyler Sempere Jackson i PROPOSTES PER A PREMI EXTRAORDINARI 2023-2024

El passat dijous 11 de juliol vam fer el nostre reconeixement i entrega del detall recordatori de la menció d’honor atorgada per l’Equip Docent del CEIP Ramon Esteve, en reconeixement del seu esforç i resultats acadèmics al finalitzar l’etapa d’Educació Primària, a l’alumne TYLER SEMPERE JACKSON.

Per altra part, en sessió de reunió del Consell Escolar, la direcció del centre va informar de la proposta realitzada també aquest curs per a l’obtenció del PREMI EXTRAORDINARI AL RENDIMENT ACADÈMIC D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA, que com cada any convoca la Conselleria d’Educació, Universitat i Ocupació, als alumnes PAU MIÑANA MARTINEZ, CARLES GOMAR CORTELL I MARIA GARCÍA FERRER. Tots tres eren candidats a la proposta per haver superat el tercer cicle d’Educació amb una nota mitjana suficient, atenent als requisits de la convocatòria. Esperem que en uns mesos, la Conselleria ens confirme els tres premis.

A l’acte van acudir membres del Consell Escolar, representants de l’AMPA i de l’Ajuntament, mestres i familiars de Tyler. Des del centre volem agrair la col·laboració, com sempre, de l’AMPA la qual subvenciona sempre els detalls entregats. També donar l’enhorabona als nostres dos alumnes pels premis i sobretot pel seu esforç i el de les seues famílies en aconseguir-ho.

Ara sols queda seguir pel mateix camí, ENHORABONA!