PREMIS EXTRAORDINARIS I MENCIONS D’HONOR

PREMI EXTRAORDINARI DEL CURS 2021-2022 PER A CLARA GARCÍA FERRER I MENCIÓ D’HONOR DEL CURS 2022-2023 PER a AARON PASTOR BATALLER

El passat dijous 13 de juliol vam fer el nostre reconeixement i entrega de detalls recordatoris als alumnes que han resultat mereixedors del Premi Extraordinari al rendiment acadèmic d’Educació Primària, atorgat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i també de la menció d’honor en reconeixement del seu esforç i resultats acadèmics al finalitzar l’etapa d’Educació Primària que mereixen ser destacats de forma excepcional.

És el cas de CLARA GARCÍA FERRER, la qual va aconseguir el Premi Extraordinari en el curs 2021-2022 i de AARON PASTOR BATALLER qui en aquest curs 2022-2023 ha resultat mereixedor d’una Menció Honorífica.

A l’acte van acudir membres del Consell Escolar, representants de l’AMPA i de l’Ajuntament, mestres i familiars dels guardonats. Des del centre volem agrair la col·laboració, com sempre, de l’AMPA la qual subvenciona sempre els detalls entregats. També donar l’enhorabona als nostres dos alumnes pels premis i sobretot pel seu esforç i el de les seues famílies en aconseguir-ho.

Ara sols queda seguir pel mateix camí, ENHORABONA!