FI DE CURS 2023

ACTIVITATS DE FI DE CURS 2022-2023

Els últims dies de juny, l’alumnat del Ramon Esteve ha gaudit d’una sèrie d’activitats preparades amb molta il•lusió pel claustre i també per un grup de dones molt vinculades al món de l’escola. Les quatre, Conxín, Isabel, Lina i Pili han posat del seu bon saber fer i han sigut les encarregades del taller de Contacontes i del Taller de cuina. Per una altra banda, s’han dut a terme també gymkanes al voltant del Projecte de la Volta al Món en 80 dies i la projecció de la pel•lícula del mateix títol, protagonitzada per Jackie Chan a l’auditori municipal. Hem realitzat tallers de manualitats, un divertit Photocall, hem fet el tradicional esmorzar de fi de curs i com no, jocs d’aigua al pati de l’escola on hem acabat tots ben xopats!!! Ho hem passat d’allò més bé!!!