Racó COVID

ÚLTIMA HORA: La mascareta no és obligatoria al col·legi

Estimades famílies, esperem i desitgem que us trobeu bé.

Tenint en compte la situació extraordinària generada per la COVId-19, s'han establit una sèrie de mesures higiènic sanitàries i organitzatives per a aconseguir un entorn escolar el més destral possible, minimitzant els riscos per a tota la Comunitat Escolar en aquest curs 21/22 que comença.

És per això que hem volgut crear aquest espai perquè coneixeu tot allò que estem realitzant dins del nostre centre.

Dins d'aquest apartat podeu posar-vos en contacte amb la nostra coordinadora Covid i preguntar tots el dubtes que tingueu.

A més, si el vostre fill o filla dóna positiu o esteu en quarentena, haureu de comunicar-ho a través del contacte que teniu a la dreta d'aquesta mateixa pàgina.

Moltes gràcies per la col·laboració.

TIPUS DE MESURES

Modalitat grups

Hi haurà dues modalitats d’agrupament:

Grups de Convivència Estable (GCE) Infantil i 1r i 2n de primària :

Els GCE són com una unitat familiar, estan junts a l’aula, al pati, al menjador i no interactuen amb altres grups.

Grups de distància (GD) 3r, 4t, 5é i 6é de Primària.

Els GD han de tindre una separació de 1,5 m entre les taules i poden interactuar entre ells sempre que mantinguen la  distància.

En Primària s’han fet 3 grups més per tal de baixar la ràtio. Per tant hi hauran 3 primers, 3 quarts i 3 sisés.

Entrada escalonada alumnat
Horari i portes d'entrada i d'eixida
Accés dels familiars al centre
Esplai i esmorzar
Menjador
Mesures higiènic sanitàries
Reunió principi de curs
Comunicació famílies

INFORMACIÓ:

No s'ha pogut trobar cap entrada. Prove una cerca diferent.

Contacte coordinador/a Covid

• Deixeu anar els fitxers aquí o
    #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.