Projecte Reciclatge

Importància del reciclatge

En la actualitat, el nostre planeta ens està demanant ajuda.

El reciclatge és una de les accions més senzilles que podem realitazar per a cuidar el nostre planeta. És una acció fonamental que hem d'incloure en les nostre vides quotidianes.

Des de la nostra escola hem pensat que és molt important que els xiquets aprenguen a reciclar des de xicotets, ja que serà una de les formes més efectives per a concienciar-se sobre la importància de realitzar xicotetes accions que ajuden a protegir el medi ambient i a reduir l'impacte que estem provocant les persones en la naturalesa.

Per tot això, des del nostre col·legi hem elaborat un projecte que contribuïsca a reduir, reciclar i reutilitzar en la mesura de les nostres possibilitats.

Objectius del projecte

• Comprendre l’impacte ambiental del nostre model actual de consum, en particular, per l’elevada quantitat de residus que es generen.
  • Comprendre els conceptes de reducció, reutilització i reciclatge i els beneficis ambientals que reporten.
  • Albirar la diversitat de residus que generem i ser capaços de classificar els que generen a la l’escola i a la llar.
  • Diferenciar les distintes fases del sistema de gestió dels residus.

Novetats

Taules de pic-nic

Per JAVIER, PEREZ MARTINEZ | 23/10/2020

Amb materials reciclats es poden fer moltes coses. Per exemple, aquestes taules de pic-nic que hem col·locat als patis de l’escola.

Continua el reciclatge

Per JAVIER, PEREZ MARTINEZ | 16/10/2020

Salutacions: Tot i el COVID 19, continuem amb el reciclatge. Cuidem el medi ambient!

Activitats reciclatge :