PROJECTE DE DEMOCRÀCIA PARTICIPATIVA

6é PARTICIPA EL PRÒXIM 30 DE NOVEMBRE EN UN PLE DE L’AJUNTAMENT DINS DEL PROJECTE DE DEMOCRÀCIA PARTICIPATIVA

El nostre alumnat de 6é ha fet una gran labor durant dos cursos escolars 5é i 6é sobre el programa de democràcia participativa promogut per la secció d’educació de l’Ajuntament de València. Un taller molt enriquidor on han aprés molt. Aquest taller culmina amb la participació i lectura del manifest que han anat desenvolupant en les sessions, sempre de manera participativa i democràtica, en el ple de l’Ajuntament el pròxim 30 de Novembre. Molt atents que després de l’acte us compartirem el text que és digne de lectura, reflexió i petició a qui corresponga. Estem molt orgullosos de la gran faena realitzada.