2n Ed. Primària

14/03/2023

MONSTRES DE LA BROSSA A 2n !!!

Molta gent es pregunta; què va a passar?

I poques persones es preguntes; Què podem fer?

L’alumnat de 2n de Primària ha aconseguit que l’Ajuntament fique papereres i bossetes per a les defecacions de les mascotes al carrer de l’escola. Dins del nostre projecte de la brossa, a més de crear consciència ciutadana, hem fet realitat la nostra actitud proactiva en benefici del planeta i dels seus habitants. Accions significatives per donar solució als nostres problemes reals.

Després de conèixer les conseqüències i el viatge que pot fer la brossa que innocentment tirem al nostre entorn més pròxim, estem molt atentes i atents a tota la brutícia que creem al pati de l’escola, al carrer, quan caminem per la muntanya, quan anem amb la nostra família amb el cotxe, etc. També hem posat molta atenció als embolcalls dels nostres esmorzars i ens hem adonat que, quan més saludable ens alimentem, menys embolcall necessitem.

Consciència, acció i cura de l’entorn més pròxim i/o llunyà.