Menjador escolar

Empresa de menjador: SERUNION

Horari del menjador: setembre i juny de 13h a 15h. D’octubre a maig de 14h a 15:30h. De 15:30h a 17h hi han activitats extraescolars gratuïtes per a tot l’alumnat de l’escola que vullga participar.

Preu del menú: 4.25€/dia. L’empresa ofereix un menú saludable, d’aliments de proximitat. Si presentes informe mèdic s’ajustarà el menú a qualsevol intolerància o al·lèrgia.

Hi ha possibilitat de demanar l’ajuda per al menjador escolar que ofereix la Generalitat Valenciana. Aquesta es pot sol·licitar durant tot el curs escolar. El període ordinari s’inicia en juliol. El període extraordinari s’inicia en setembre. Tota la informació la podeu trobar en: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=1245

Si vols fer ús del menjador escolar, cal enviar un correu al centre o acudir a secretaria.

Menjador escolar i activitats extraescolars segon trimestre curs 2023-2024

A continuació es mostra un formulari per a que les famílies usuàries del menjador escolar mostren el seu grau de satisfacció amb el servei del menjador i les seues activitats extraescolars per tal de millorar el servei oferit.

En aquest apartat podeu indicar el grau de satisfacció del servei del menjador en general.
En aquest apartat pots valorar la comunicació del centre en les famílies respecte al menjador escolar i activitats extraescolars, procés de inscripció, sol·licitud de beques de menjador, etc.
En aquest apartat pots valorar les activitats extraescolars en general.
En aquest apartat cal valorar allò més important per tal de millorar tots els serveis que oferim. Moltes gràcies