Dins de l’àrea d’Educació Física contem amb dos mestres. Isaac (definitiu al centre) i Carles (comissió de serveis). Isaac és mestre de l’alumnat de 5 anys (psicomotricitat), 3r, 4t B, 5è i 6è de primària. Carles, de infantil 4 anys (psicomotricitat), 1r, 2n i 4t A de primària.

Tenim dos projectes de centre:

• Coneixem el nostre entorn: des d’infantil fins a 6é oferim una excursió de senderisme cada curs per a conèixer els nostres paratges naturals. Aquest curs hem realitzat senderisme en: Ermitori Verge de Gràcia (Vila-real), Clot i platja de Borriana, Via Verda Benicàssim a Orpesa, Serra d’Espadà (Eslida-Aín), Font de Castro (Sueras), El Jinquer- Alcudia de Veo i Fanzara.
  • Som centre CEPAFE (CENTRE PROMOTOR DE L’ACTIVITAT FÍSICA I ESPORT), gràcies a que presentem el projecte PEAFS (PROJECTE ESPORTIU, ACTIVITAT FISICA I SALUT). El diners que rebem l’invertim en el transport a les excursions de senderisme per a que l’alumnat pague el mínim possible. A més ens dona la possibilitat de participar en el dia mundial de l’Esport que promou la Fundació Trinitat Alfonso i rebre una Unitat Didàctica de 9 sessions d’una federació esportiva per a 5è i 6è. Aquest curs ha de vindre la Federació de Tenis Taula (Ping-pong).
  • L’alumnat de 4T quinzenalment practica natació escolar durant tot el curs. A més anem a la piscina amb bicicleta acompanyats de la policia local de Vila-real.