8 DE MARÇ. DIA DE LA DONA

Durant els mesos de gener, febrer i març, l’alumnat del centre ha estudiat diferents activitats relacionades en el dia de la DONA. En primer lloc, han elaborat un conte on la protagonista era una dona, que hui han presentat davant de tot el centre i se’ls ha fet entrega d’un diploma per participar.

A més la classe de 4tB va ser elegida per a incloure el seu conte dins d’un llibre que ha elaborat l’Ajuntament de Vila-real i que aquest ens ha fet entrega de 6 unitats per a que l’alumnat del centre puga llegir-los. El llibre es diu ADONAR-SE. Enhorabona a l’alumnat i mestres de 4t B!

A més cada classe ha estudiat les escriptores silenciades que publicaven obres baix un pseudònim o en anònim perque en la seua època no podien mostrar una obra femenina. Adjuntem l’arxiu per a que vesqueu el treball realitzat per l’alumnat:

EL DIA DE LA DONA, SON TOTS ELS DIES DE L’ANY.