Menjador

Cartel Menú

ACTIVITATS DE L’EMPRESA DEL MENJADOR PER A LA MILLORA DE L’EXPERIÈNCIA (clic #ací)

Preu del menú

Estimades famílies us comuniquem que per al pròxim curs continuem amb l’empresa COLEVISA i el preu del menú serà de 4,30€.

Equip directiu

USUARIS EVENTUALS I ESPORÀDICS (CLIC ##ACÍ)

El servici de menjador del col·legi porta en en el centre des de la seua inauguració en 1983. Actualment som 550 alumnes els que diàriament fan ús d’este servici.

Per això, comptem amb un menjador que conté espais diferenciats, un dedicat a infantil i a l’alumnat més xicotet de Primària i un altre per a la resta de Primària. Estos comensals són atesos per un personal qualificat. També tenim cuina pròpia, on cada dia es preparen els menús.

Els nostres objectius són:

• Desenrotllar hàbits alimentosos saludables utilitzant el pla d’alimentacion del centre.
  • Promoure l’adaptació de l’alumnat a una diversitat de meús i a una disciplina en l’acte de menjar que incloga la cortesia, la tolerància, la solidaritat i l’educació per a la convivència.
  • Oferir una planificació alimentària que aporte les substàncies nutritives que l’alumnat necessita per al seu normal desenrotllament.
  • Facilitar la conciliació familiar i laboral.
  • Interessar a les famílies en els beneficis que es poden obtindre d’una col·laboració conjunta amb els responsables del menjador escolar, tant en el referit a la salut com l’educació nutricional.
  • Conscienciar a la família dels patrons de conducta adquirits en el menjador del centroescolar com un espai eductivo.

DOCUMENTS DEL MENJADOR

PLA DE MENJADOR

EXTRACTE DE LES NORMES GENERALS DEL MENJADOR

MENSUALITATS CURS 2024 – 25

AUTORITZACIÓ EIXIDA DEL MENJADOR

MIGDIADA ALUMNAT DE 3 ANYS

Per a qualsevol dubte, consulta o avís relatiu al menjador, per a comunicar baixes (abans de les 11:00h) enviar un correu a la següent adreça:

comedorpabloneruda@gmail.com

EMPRESA MENJADOR

Adreça postal i contacte telefònic/fax

Av. de 1r de Maig escaira amb la C/ Bailèn – 46100 Burjassot

Telèfon: 963 16 91 06

E-mails de contacte i informació:

Atenció general: colevisa@colevisa.com

Atenció APP i/o web: sistemas@colevisa.com

Activitats extraescolars: actividades@colevisa.com

Codi de centre pera l’aplicació de COLEVISA: 40

INFORMACIÓ ##XIQUET 3 ANYS

Este curs 2024-25 els ##xiquet i ##xiquet de tres anys tindran una estona de descans / relaxació havent dinat. La seua duració aproximada serà d’una hora i començarà el dia 1 d’octubre.

Han de portar un llençol o manta fina per a tapar-se, poden fer-ho la setmana anterior.

PAGAMENTS I DEVOLUCIONS MENJADOR

En este curs les baixes individuals comunicades al correu del menjador es descomptaran mes a mes a tots els comensals.

No és necessari demanar la devolució en el correu electrònic a l’Encarregada del menjador.

El cobrament de cada mensualitat es passarà a principi de mes.

ENTRADA AL MENJADOR

Estimades famílies:

Es pot entrar en el menjador fins a les 14 hores per una causa justificada i comunicada amb antelació (com tornar del metge).

L’alumnat que no ha estat en classe al matí, no pot passar en el menjador excepte causa justificada.