l’AMPA

Noticias!!! Clica

L’AMPA del C.E.I.P. Pablo Neruda és una associació formada per pares i mares d’alumnes del centre, la finalitat del qual és la de participar i intervindre en la gestió del centre, amb la finalitat de millorar l’educació i aconseguir un bon clima de convivència del mateix.

La inscripció a l’AMPA és voluntària i es pot pertànyer durant el temps que els nostres fills romanguen en el centre. La nostra responsabilitat és promoure, juntament amb l’equip docent, idees i accions en pro d’aconseguir una escola de qualitat.

Per a seguir les notícies de l’AMPA us recomanem unir-vos al seu canal de Telegram:

t.me/ampapabloneruda

L’AMPA del CEIP Pablo Neruda té la seua pròpia pàgina web. Si vols visitar-la, fes clic al següent enllanç: http://www.ampa-pablo-neruda.com

L’AMPA té un paper important dins de la comunitat educativa per a:

• Representar als pares en el Consell Escolar.
  • Vigilar l’educació dels nostres fills perquè res deteriore la qualitat de la seua formació.
  • Fomentar i desenvolupar el model educatiu del nostre col·legi.
  • Informar i assessorar als pares i mares de les activitats pròpies de l’AMPA, de manera individual i a través dels reunions periòdiques, en tot allò que concernisca a l’educació dels seus/es fills i filles, i promoure que exercisquen els drets i deures que tenen en aqueixa labor.
  • Recolzar a l’alumnat i a les famílies amb Necessitats Especials de Suport Educatiu o Necessitats Socials.
  • Promoure i potenciar la qualitat educativa i la participació de la família en la vida del centre.
  • Realitzar activitats complementàries en benefici de famílies i alumnat, fomentant la conciliació de la vida familiar i laboral.
  • Col·laborar en els activitats educatives dels centres docents.
  • Intentar ser un òrgan obert i accessible, al qual tots els pares puguen acudir d’una forma natural a obtindre informació i assessorament sobre les activitats pròpies d’aquesta associació.

FES-TE SOCI:

Inscripció ACÍ

Preu per soci 25€ a ingressar en ES77 3159 0009 9316 6292 8827 (CAIXA POPULAR)

Mail: ampapabloneruda@gmail.com

Mail socis: sociosampapabloneruda@gmail.com

SERVEIS QUE OFEREIX L’AMPA:

• Servei de Matinera: de 7.30 a 9.00 / empleneu sol·licitud i enviar a matineraneruda@gmail.com
  • Servei de Canvi de Roba /Resposable: Magdalena Ruíz/ (3 i 4 anys d’infantil). Els socis tenen 2€ de subvenció. Empleneu el document i entregueu al tutor/a del grup.
  • Servei de recollida: de dilluns a dijous de 16.30 a 17:00h

ARTICLES DE L’AMPA

Preu per a socisPreu per a NO socis
Samarreta6€7€
Polar15€17€
Portabocatas4€4,50€
Agenda5€6€
Baby infantil14€16€
Si no eres soci però vols tindre algun dels nostres productes realitza el pagament en el compte bancari ES77 3159 0009 9316 6292 8827 (CAIXA POPULAR) i envia un mail a sociosampapabloneruda@gmail.com fent constar el nom, curs i article demanat.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS.

Proposta d’activitats per a aquest curs:

Emplena aquest formulari per a inscriure’t en EDUCAVID o ORBITA.

Emplena aquest formulari per a l’handbol.

NOMÉS SOCIS: Piscina

Per als cursets de natació important portar o ensenyar el pagament de la quota de socis AMPA. Horari d’inscripció dilluns 18 de setembre a les 7:00h en la recepció del poliesportiu.