ALUMNAT DE 3r a 6é

INFORMACIÓ XARXA ALUMNAT DE 3r a 6é

Us informem de les instruccions rebudes relacionades amb el Programa Xarxa Llibres:

1. L’alumnat que va participar a Xarxa Llibres el curs 2021-2022 no haurà de presentar cap sol·licitud per a pertànyer a aquest durant el curs 2022-2023. Hauran d’entregar el lot complet de llibres en bon estat d’ús (ESBORRAT I FOLRAT).
  2. L’alumnat dels cursos 3r, 4t, 5é i 6é haurà d’entregar els llibres al centre el 21 de juny en horari escolar amb el document de lliurament degudament emplenat.
  3. L’alumnat que vulga participar per primera vegada, ho haurà de fer presentant un model de sol·licitud telemàtica (teniu l’enllaç ACÍ). Aquest document s’haurà d’entregar a la tutora o tutor fins el 18 de juny.
  4. Les famílies que vulguen renunciar a formar part del Programa Xarxa de Llibres ho podran fer especificant-ho al DOCUMENT DE LLIURAMENT. La renúncia no li eximirà de l’obligació de retornar els llibres de text que li hagen sigut deixats en préstec el curs anterior.
  5. A l’alumnat dels cursos 3r, 4t, 5é i 6é se’ls donarà els seus llibres el primer dia de classe en una bossa.