ALUMNAT 1r i 2n

ALUMNAT DE 1r i 2n DE PRIMÀRIA

Us informem de les instruccions relacionades amb el Programa Xarxa Llibres:

L’alumnat que va participar a la Xarxa Llibres durant el curs 2021 – 2022NO haurà de presentar cap sol·licitud ni retornar els lots de llibres per pertànyer a la Xarxa durant el curs 2022 – 2023. Només haurà d’omplir el DOCUMENT de LLIURAMENT que us faran arribar les tutores o tutors. Les famílies hauran de tornar emplenat el document a la tutora o tutor fins el dia 21 de juny.

Us fem arribar el document de lliurament perquè escrigueu els dades de l’alumnat i marqueu tots els llibres, triant l’opció correcta entre religió i valors. SI ALGÚ VOL RENUNCIAR A PARTICIPAR EL CURS VINENT, HAURÀ D’INDICAR-HO EN AQUEST DOCUMENT.

Per a l’alumnat que passa a 2n, el centre emetrà un xec-llibre per a cada alumne/a durant la segona quinzena de juliol (aproximadament). La data d’lliurament dels xecs es publicarà a la pàgina web i al canal de Telegram del Centre.

Per a l’alumnat que passa a 3r, es donarà als xiquets i xiquetes els llibres el primer dia de classe en una bossa.

LES FAMÍLIES QUE VULGUEN PARTICIPAR PER PRIMERA VEGADA, HAURAN D’OMPLIR LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA I FER-L’ARRIBAR IMPRESA A la TUTORA.

L’enllaç per accedir a la sol·licitud telemàtica està ACÍ.