Pèrgoles

Benvolgudes famílies,

Ens agradaria informar-vos que hui ens han confirmat el dia de la instal·lació de la pèrgoles, una al pati d’infantil i una altra al pati de primària, al costat de la zona de ping-pong. En teoria l’anaven a instal·lar entre el pròxim dia 15 de maig i el 16, així ens ho havien comunicat està demà. Però a causa de la celebració de la Jornades de Convivència, ho hem hagut d’ajornar fins al dilluns 20 de maig i dimarts 21, es creu que amb els dos dies serà suficient. Durant eixos dos dies ja s’han tingut en compte la modificació del pati per a l’alumnat. D’altra banda tenim prevista altra d’elles al pati de primària, però hem d’esperar fins que l’Ajuntament ens comunique que va a cementar els poals sol·licitats per l’empresa perquè es puga instal·lar en una part de la zona de la “terra batuda”.

Només ens queda agrair a l’AMPA la seua col·laboració.I cada any intentarem entre COL·LE i AMPA, crear una miqueta més d’ombres.

Equip Directiu

NOTÍCIES AMPA

10 maig 2024

Hola famílies!!Com sabeu, el pròxim 21 i 22 de Maig tenim la nostra II Fira del llibre!!I per a decorar el col·le, hem repartit estos cartells en blanc a l’alumnat d’infantil, 1° i 2° de primària. Perquè ho acolorisquen/decoren a casa i ho porten la setmana q ve a les seues tutores (nosaltres els arreplegarem de les classes)Amb ells deixarem llest el nostre col·le per a acollir la II Fira del Llibre!!Ah!! I si algun xiquet-major s’anima, us deixem les plantilles per a poder-vos imprimir. Quants més tinguem, més chuli quedarà el col·le??Gaudiu del finde!!

coloreables-1

8 de maig 2024

?️⛺?️⛺CAMPAMENT ESTIU⛺?️⛺?️ ! Enhorabona Famílies ! La vostra resposta al campament d’estiu va ser tan increïble que es van esgotar les places. Durant este temps hem rebut correus que han arreplegat els vostres dubtes, suggeriments i inquietuds per a pròximes edicions. Estar segurs que les tindrem en compte. També recordar-vos que tenim una reunió el 30 de Maig a les 16.30h per a informar-vos a tots sobre el campament i poder resoldre dubtes així com transmetre-les al campament quan siga procedent.!Us esperem a tots! Una salutació

6 de maig 2024

Admissió 2024-25

Fes clic en la imatge per a accedir a més informació.