Admissió

Reunit el Consell Escolar a 30 d’abril de 2024, s’aprova per unaminitat l’assignació de 1 punt per CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA al següent criteri:

SOL·LICITUD DEL CENTRE EN PRIMERA OPCIÓ.

Les famílies que sol·liciten el centre com a primera opció hauran de marcar en la sol·licitud la casella de CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA per a que es puga comptabilitzar el punt extra en el proces d’admissió.

La Conselleria d’Educació ha publicat el calendari d’admissió i matriculació per al curs 2024-2025 en Infantil i Primària:

CONFIRMACIÓ PLAÇA ESCOLAR (alumnat 6é que promociona al IES): del 6 al 9 de maig PUBLICACIÓ INICIAL DE VACANTS: 29 de maig PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS D’ADMISSIÓ: del 30 de maig al 6 de juny a través de la plataforma ‘telematricula.es’.
PUBLICACIÓ LLISTATS PROVISIONALS: el 1 de juliol
PERÍODE DE RECLAMACIONS: des de la publicació dels llistats provisionals fins al 3 de juliol
PUBLICACIÓ LLISTATS DEFINITIUS: el 15 de juliol
FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA TELEMÀTICA: del 15 de juliol al 19 de juliol