Per la present us comuniquem que ja s’ha publicat la convocatòria per a la sol·licitud de les Beques MEC destinades a alumnat amb necessitats educatives especials.
Enguany el termini serà del 19 de Maig al 10 de Setembre de 2026.
Les sol·licituds hauran d’emplenar-se a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports de la Direcció.
https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/como-solicitarla
Igual que el curs passat, la sol·licitud la realitza la família telemàticament i no ha d’aportar res al centre. Amb la sol·licitud que feu, a l’alumne se li generarà un justificant de presentació únicament amb la finalitat que quede confirmat que l’heu presentada correctament. Tampoc caldrà portar este justificant al centre. Este tràmit podeu fer-lo quan vulgueu a partir del 19 de Maig.
Una vegada finalitzada la vostra tramitació, la unitat de Beques DTV generarà llistats amb els sol·licitants i els anirà remetent al nostre centre amb la finalitat que puguem anar enviant els annexos que se’ns sol·liciten (annexos I,II i III per a tots els sol·licitants i, si és el cas (si és reeducació pedagògica i/o llenguatge o altes capacitats), l’annex IV.
Així mateix, l’annex VI serà emplenat pel centre extern (en cas de sol·licitar Reeducació pedagògica o llenguatge) i ho firmarà digitalment i ho enviarà directament per correu electrònic al nostre centre.
Normalment en el CEIP tramitem les beques de l’1 al 9 de Setembre, és a dir al començament de curs, així que tranquils, perquè teniu temps. El més important és que una vegada tingueu emplenada la vostra part de la beca, si el vostre fill/a acudix a un centre extern és que ells us preparen l’annex VI per a enviar-nos-el al correu.
Gràcies a tots per la vostra col·laboració.
