Dia Internacional de la Infància
El passat 20 de novembre, el nostre centre va commemorar el Dia Internacional de la Infància amb una jornada dedicada a donar visibilitat als drets dels xiquets i xiquetes, fomentant el seu coneixement des d’edats primerenques i reforçant valors com el respecte, la igualtat i la convivència.
Al llarg del dia, l’alumnat va participar en diverses activitats desenrotllades a les aules, recolzades en un banc de recursos elaborat per la Comissió de Convivència i Igualtat. Estes propostes van permetre treballar de manera progressiva els diferents drets de la infància, partint de la idea que la salut és un dret fonamental sobre el qual es construïxen els altres.
Un dels moments més destacats va ser l’exposició realitzada per l’alumnat del primer cicle de Primària en l’hall del centre. A través d’esta mostra, es van compartir missatges, reflexions i treballs visuals que van ajudar a visibilitzar i difondre els drets de la infància entre tota la comunitat educativa.
L’activitat es va desenrotllar en horari lectiu, amb la implicació de tot el professorat i la participació de tot l’alumnat del centre.
Amb esta iniciativa, el centre continua apostant per una educació en valors que promou una ciutadania més conscient, participativa i compromesa amb els drets fonamentals.

