ADMISSIÓ

La matrícula presencial per al curs 24-25  serà des del 15 de juliol fins al 23 de juliol. Tota la documentació la podeu descarregar en està pàgina o recollir-la en la secretària del centre en horari d’atenció.

També podran trobar tota la informació en la web de la conselleria: Admissió d’alumnat – Admissió Alumnat – Generalitat Valenciana (gva.es)  i en el blog de València Capital Admissió.

OBSERVACIONS:

• PUNT PER CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA DE CENTRE (1 punt) serà per qui haja demanat el centre en primera opció. Per a justificar dita circumstància sols caldrà la sol·licitud d’admissió.
  • L’ALUMNAT de 6é que vaja al IES BENLLIURE haurà de confirmar la plaça. Adjuntem l’annex de confirmació. Annex VI

A partir del 10 d’octubre  la matriculació de l’alumnat es fa a través de l’ajuntament, mitjançant el portal d’escolarització sobrevinguda: PORTES.