Amb motiu de la celebració del Dia del Llibre, hem fet un mural col·laboratiu entre tot l’alumnat del centre. El mural lluïx preciós en la paret de la nostra biblioteca.
A més, fa uns dies vam cebre la visita d’un “conta contes” que va delectar a grans i xicotets amb les seues històries.
Punxa en la imatge per a accedir a la galeria




