Premis al Palau de la Música

Educació premia l’esforç i dedicació de 526 alumnes de Primària de la província de València durant el curs 22/23. Un d’ells ha sigut alumne del nostre centre: Aitor Muñoz Moreno.

Enhorabona Aitor!!

Visita a l’IES d’Enguera

Ahir, els alumnes de sisé van realitzar una visita a l’institut d’Enguera, per a conéixer les seues instal·lacions i realitzar una primera presa de contacte amb el que serà el seu centre el pròxim curs.

Theatre in English

(Punxa en la imatge per accedir als videos)

Hello Students and families!

. El passat divendres 3 de maig va tenir lloc a l’escola una petita representació teatral: The snail and the camomile plant. La van representar per a tota l’escola amb un total de 4 representacions. Es va treballar des de l’Àrea d’Anglès i Arts. Els grups de 2A i 2B van treballar a través del teatre continguts relacionats amb els animals i les seues descripcions, així com valors tan importants com l’amistat i el treball en equip. Enhorabona xiquets i xiquetes. Heu fet una gran feina. Enjoy!