El passat 16 de juny l’alumnat de 2n i 5é de Primària ens van oferir un matí de teatre d’allò més divertit. Els actors i actrius s’han preparat durant molts mesos per al gran dia i el seu treball i constància s’han notat damunt l’escenari. Us deixem enllaços als vídeos de les dues actuacions. Punxeu en la imatge per accedir al contingut.

La Rateta Presumida (2ºPrimaria)

La per de Bram (5ºPrimaria B)
