El passat 14 d’abril, l’alumnat de 5é de Primària va viure una experiència molt especial amb la seua visita a la Biblioteca Pilar Faus. Allí gaudim d’una animació lectora dinàmica, creativa i molt completa, que va despertar encara més el nostre interés pels llibres i les històries.
Durant l’activitat, no sols ens deixem portar per la màgia de la lectura, sinó que també vam aprendre a moure’ns per la biblioteca com a autèntics/as exploradors/as: descobrim com buscar llibres, interpretar l’organització dels prestatges i trobar lectures adaptades als nostres gustos.
I el millor de tot… trobem autèntics tresors! Sens dubte, va ser una jornada enriquidora que ens anima a continuar llegint, imaginant i descobrint nous mons.
Tornarem prompte! 📚✨
