Web MUSIESCOLA

Musiescola curs 23/24:

Un Èxit de Participació i Creativitat a Castelló

Musiescola és una iniciativa educativa que transforma la música en una eina de cohesió i aprenentatge per a tota la comunitat educativa. Aquest any, la IX Trobada Musiescola ha sigut un èxit rotund, omplint Castelló de música i cinema i demostrant el poder de la col·laboració entre escoles i institucions culturals.

Activitats Destacades

Concerts i Actuacions: Els alumnes van oferir una sèrie de concerts, mostrant el seu talent i la feina feta durant l’any. Es van interpretar peces de diversos gèneres musicals, reflectint la diversitat i la creativitat dels participants.

Tallers Educatius: Es van organitzar tallers on els alumnes van poder aprendre sobre diferents aspectes de la música i el cinema, des de la creació musical fins a la producció audiovisual. Aquests tallers van ser impartits per professionals del sector, oferint una experiència educativa rica i variada.

Col·laboració Interescolar: La trobada va reunir diverses escoles, fomentant la col·laboració i l’intercanvi d’experiències entre els alumnes i els professors. Això va permetre crear un ambient d’aprenentatge mutu i d’enriquiment cultural.

Impacte en la Comunitat

L’impacte de Musiescola en la comunitat educativa és notable. Els alumnes no només han desenvolupat habilitats musicals, sinó que també han après a treballar en equip, a expressar-se de manera creativa i a valorar la importància de la cultura. Les famílies i la comunitat local han participat activament en els esdeveniments, creant un sentiment de pertinença i de suport mutu.

Musiescola 2024 – un tastet de Castelló

Podeu trobar el reportatge fotogràfic del gran dia que vivirem en aquest enllaç proporcionat per Castelló Notícies Galeria d’Imatges

Per a més informació sobre la IX Trobada Musiescola, podeu visitar l’article complet a Castelló Notícies.

Resum trobada Musiescola IX a Castelló

Enhorabona a tots els participants! La vostra dedicació i entusiasme han fet d’aquesta trobada un esdeveniment inoblidable. Continuem treballant junts per fer créixer aquesta meravellosa iniciativa.