L´escola Dansa

Curs 2023/2024

Ens complau presentar-vos el projecte “Escola Dansa”, una iniciativa que fomenta l’amor per la dansa i el moviment entre els nostres alumnes. Aquest projecte ofereix als xiquets i xiquetes l’oportunitat d’explorar l’art de la dansa, desenvolupant les seues habilitats físiques, creativitat i expressió corporal.

Al llarg del curs, els nostres alumnes han participat en tallers, assajos i actuacions, aprenent diverses tècniques de dansa i coreografies. Han treballat amb dedicació i entusiasme, mostrant un gran progrés en les seues habilitats i una passió contagiosa per aquesta disciplina artística.

Estem molt orgullosos del treball realitzat per tots ells i estem encantats de compartir amb vosaltres un vídeo que recull els moments més destacats del projecte. Esperem que gaudiu tant com nosaltres del talent i l’esforç dels nostres xiquets i xiquetes.

Gràcies per la vostra atenció i suport.