Jornada de portes obertes

S'acosta el període d'admissió de l'alumnat de nova incorporació a l'escola i dels qui han de canviar de centre, com l'alumnat de 6é de primària que passa a l'institut.

El dilluns 15 d'abril a les 17:15h realitzarem les jornades de portes obertes en el CEIP LLEBEIG amb la finalitat de que aquelles famílies interessades en l'escolarització dels seus fills i filles puguen conèixer el nostre projecte educatiu, així com les instal·lacions del nostre centre.

En cas de no poder assistir el dia indicat contacte amb l'escola per a concertar una cita.

Els esperem per a visitar el nostre col·legi i conèixer a l'equip docent d'Educació Infantil.

Contacte amb nosaltres

Nom / Nombre
Nivell educatiu on està interessat/da en matricular al seu/a fill/a / Nivel educativo donde está interesado/a en matricular a su hijo/a(Requerit)
Confirmació / Confirmación(Requerit)