Samarretes Trobada Parcent 2022

Estimades famílies.

La comarca recupera la Trobada d’Escoles en valencià, que es realitzarà el proper 21 de maig al bonic poble de Parcent.

Us convidem a assistir-hi en família i gaudir de totes les activitats programades.

Com cada any, l’organització ofereix la possibilitat de comprar les samarretes de les Trobades. El seu preu és de 10€ i el lema d’enguany és “L’escola que ens fa lliures”

Si teniu interès en adquirir-ne una, o dues, o tres… us demanem que empleneu el formulari adjunt i porteu els diners al AMPA de l'escola abans del divendres, 29 d’abril.

Moltes gràcies i bona trobada!

SAMARRETA_2022-768x407
  • En cas de ser més d'una de la mateixa talla especifiqueu-ho al quadre de baix. / En caso de ser más de una de la misma talla especificadlo en el cuadro de abajo.
FRONTAL_Samarreta_Trobades2022_proposta-823x1024