FAMILIES A L’ESCOLA

TEATRES DE FAMÍLIES

A final de curs les famílies participen en uns teatres dels que disfruta tot l’alumnat de l’escola.

PARTICIPA DELS PROJECTES

Vols participar dels projectes trimestrals? Pots contar-nos un conte, fer una recepta, mostrar alguna habilitat relacionada amb el projecte que estem treballant o qualsevol altra cosa que vos agrade.

MILLORANT ESPAIS

De vegades es demanen voluntaris per a fer xicotetes millores al centre de les que disfrutem tots: pintar un nou espai, fer una cuineta, muntar un sistema d’arreplegada d’aigua per al pati…Teniu alguna idea mes?

NADALES EN FAMÍLIA

A final d’anys vos esperem per a fer un concert de nadales. Papis i mamis venen a cantar una vesprada un bonic repertori. Vols participar?

PROJECTE FAMILIAR

Cada curs fa un projecte anual diferent:

• P3 la familia
  • P4 el nom
  • P5  les professions.
GERMANETS NOUVINGUTS

Quan naix un germanet sempre vos convidem a vindre amb ell. És important per al xiquet o xiqueta presentar als seus companys, al nou membre de la família.

HORT ESCOLAR

L’hort funciona tot el curs amb un grup de famílies voluntaries que venen a col.laborar una vesprada a la setmana.