CENTRE

SANT DIONIS

Per a celebrar Sant Dionís, han vingut al centre Vicente i Isabel per a ensenyar-nos l’art de fer el massapà típic de Sant Dionis i contagiar-nos de la seua alegria i energia.

Com a cloenda, un teatre on aprendre un poquet més de les nostres tradicions.

COMENCEM EL CURS AMB MOLTA INSPIRACIÓ! EL NOSTRE LEMA ENGUANY SERÀ “INCLUSIONAR-T”. UN PROJECTE PER TREBALLAR LA INCLUSIÓ DES DE LES DIFERENTS ARTS: CINEMA, MÍMICA, PINTURA, MÚSICA…AL LLARG D’AQUEST CURS DESCOBRIREM ELS ARTISTES QUE TENIM DINS.

• AJUDES NEAE 24-25
    GUIA PER A SOL·LICITAR L’AJUDA MODEL DE SOL·LICITUD
  • PROCÉS D’ADMISSIÓ 24-25
    Benvolgudes famílies, ací teniu el decret que regula el procés d’admissió per al curs 24-25.
  • AJUDES A L’ESCOLARITZACIÓ EN EDUCACIÓ INFANTIL CURS 24-25
    S’ha obert el plaç per a presentar les sol·licituds d’ajuda a l’escolarització. Podreu trobar tota la informació al següent enllaç. https://sede.paterna.es/opensiac/action/infopublica?method=view&id=3105

Vore totes les novetats ›