ANGLÉS

DINOSAUR RETURNS!!!

Hui ha vingut a visitar-nos el nostre amic el Dinosaure. Se’n recordàveu veritat???

TEATRE EN ANGLÉS

Hui doble sessio de teatre en angles.

Els amics de 3 anys han representat l’obra de “Rainbow” i la classe de 4 anys de  “A que fa gust la lluna”.

Hem tingut un public genial i els actors l’han fet fenomenal!

ESCOLTEM HISTORIES EN ANGLES

SEGON STORYTELLING!!!

Continuen visitant-nos bones amigues. En aquesta ocasió, Eleonor, contant històries amb el cor, de menuts a majors! Ella és francesa i treballa de mestra d’anglès a la ciutat de Montpellier.

ESTRENEM ORDINADORS!

Els ordinadors són una gran motivació,

l’alumnat presta molta atenció.

Fem kahoots sense parar,

així aprenc jo!

HALLOWEEN

Carlos i Emma en infantil ens conten molts contes en angles i aprenem jugant!

QUI TÉ UN AMIC, TÉ UN TRESOR.

Sempre és bo envoltar-se de grans persones, en aquest cas, Jeniffer ha volgut vindre a La Font per a fer “Story Telling”. Una activitat en anglés plena de contes i cançons que agradaren a menuts i a majors.