TRANSPORT

RUTES I PARADES (actualitzat a setembre de 2023)

NORMATIVA AUTOBÚS ESCOLAR

NORMES DE FUNCIONAMENT

Si vius a mes de 3 Km. pel camí més curt i accesible a l’escola et correspon autobús i el menjador s’abonarà en funció dels ingressos familiars.

En l’autobús viatja una monitora encarregada del bon funcionament del servei.

L’autobús escolar ix de l’escola tots els dies, d’octubre a maig a les 16:30h. Juny i setembre ho farà a les 14:30h.

Les famílies interessades en utilitzar el servei d’autobús han de presentar per escrit la sol·licitud durant el mes de juny.

El servei de transport escolar es una prolongació de l’escola i per tant monitores i alumnes han d’esforçar-se per mantenir les mateixes normes de convivència i educació que en l’escola.

Els alumnes tenen assignat un lloc fix a l’autobús i deuen anar en tot moment asseguts.

Al pujar a l’autobús han de fer-ho ordenadament, saludant amb educació.

Els alumnes han d’estar puntualment a la parada i no fer esperar a l’autobús.

Mai deixarem a un xiquet/a soles a la parada. Cas de no hi haver ningú, l’alumne continuarà a l’autobús fins a la Comissaria de Policia, que es faran càrrec del xiquet/a fins que arriben els seus pares.