Admissió

Estimades famílies, ha començat el procés de matrícula a la nostra escola. Tot l'alumnat que esteu venint aquest curs al centre no heu fet res, la vostra matrícula és automàtica.

Per als futurs alumnes, el procés que heu de fer es:

• Vindre al centre de de dilluns a divendres en horari de 8h a 16:30h i passar per consergeria per a que us donen tota la informació de la matrícula.
  • Quan tingueu tota la documentació que us demanem, heu d'agafar cita amb la nostra administrativa per a que revise que ho teniu tot correcte.
  • Al mes de juny farem una jornada de portes obertes, on us convidarem a conèixer les nostres instal·lacions i els nostres professionals.

Us esperem, per a qualsevol dubte podeu trucar al 964336440 o enviar un mail a 12002105@edu.gva.es  .