CASTANYERA

Divendres passat, 28 d’octubre, vam celebrar la festa de la Castanyera a l’escola! Durant el matí, vam aprofitar l’espectacular mural que ha realitzat la comissió de festes de l’escola tematitzat sobre la tardor, per fer-nos una foto de classe ben bonica. Així mateix, a última hora del matí, totes les classes vam sortir al pati i ens vam col·locar en cercles per poder ballar les danses típiques de la castanyera. A continuació, l’alumnat de 6é, vestit d’acord amb la festa que celebrem, va ser l’encarregat de repartir les castanyes a tots els xiquets i xiquetes del centre. Aquí teniu una mostra: