PROGRAMA ESCOLAR DE FRUITA, HORTALISSES I LLET

✅ L’escola s’ha adherit a aquest programa que ha posat en marxa la Conselleria d’Agricultura, Ramaderia i Pesca. És una iniciativa europea que vol fomentar el consum d’aquest tipus de productes entre l’alumnat.
✅ El programa està dirigit a l'alumnat d'educació primària i consisteix en el repartiment setmanal de fruita, hortalisses i/o llet, a més d’activitats a l’aula (vídeos, dinàmiques…) i propostes voluntàries a casa (concurs de receptes, jocs online…).

✅ El repartiment de la fruita serà en divendres (a continuació adjuntarem el calendari amb el producte que s’entregarà) i la llet (que es servirà amb una tassa que els donaran i es quedarà a l’escola) es repartirà en dimarts.

❗Este fet no impedix que l’alumnat continue portant l’esmorzar que vulga, pot ser complementari.

CALENDARI DE REPARTIMENT DE FRUITA (DIVENDRES)
26/01: Mandarina ecològica 🍊
02/02: Pera 🍐
09/02: Poma ecològica 🍏
16/02: Mandarina ecològica 🍊
23/02: Plàtan de Canàries ecològic 🍌
01/03: Poma ecològica 🍏
08/03: Mandarina ecològica 🍊.
15/03: Tomaca cherry ecològica 🍅
12/04: Plàtan de Canàries ecològic 🍌
19/04: Carlota ecològica 🥕
26/04: Plàtan de Canàries ecològic 🍌
03/05: Tomaca cherry ecològica 🍅
10/05: Nispro 🍑

CALENDARI REPARTIMENT DE LLET (DIMARTS)
Setmanalment a partir del 12/03 🥛.