XARXA LLIBRES – CURS 2024 – 2025

📣📣XARXA-LLIBRES CURS 24 – 25.

S’ha obert el termini per a poder sol.licitar formar part del Programa Banc-llibres per al proper curs.

Les sol.licituds sols les emplenaran les famílies nouvingudes o les que els seus promocionen a 1r de primària.

Aquestes s’emplenaran de manera telemàtica, es confirmarà i s’imprimirà. Una vegada impresa i signada es lliurarà al centre. (Si algú té problemes que es pose en contacte amb la secretaria del centre).

🗣Informació XARXA LLIBRES:

❌ Alumnat infantil del curs 2024 – 2025 no participa.

📔 Alumnat de 1r i 2n curs escolar 2024 – 2025.
Per als participans consisteix en el lliurament per part del centre d’ un XEC LLIBRE per un import de 160€ amb el qual acudiran a una llibreria per a realitzar la compra dels llibres de text.
No es podrà usar en comprar altre material.
Les famílies que emplenen durant aquest mes, durant el mes de juliol s’emetran els Xecs llibres. S’avisarà a les famílies per a que acudisquen al centre a arreplegar-los.

📒 Alumnat des de 3r a 6é de primària del curs 2024 – 2025.
Els i les participants se’ls entregarà el lot de llibres a principi de setembre de 2024. Al llistat de llibres se vos informarà què llibres entren o no al Banc de llibres.

📚Alumnat que passa a 1r de primària📚
L’alumnat d’infantil 5 anys que passa el curs vinent a 1r de primària realitzarà la #sol·licitud telemàtica, ja que participa per primera vegada a la Xarxa Llibres.

📲 Sol·licitud telemàtica: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18094
(sols aquelles famílies que aquest curs no han participat, sino es participa de nou automàticament excepte renuncia).

📚Alumnat que passa a 2n de primària📚
〰️ Igual que en 1r de primària, se’ ls lliurarà un XEC LLIBRE.
Si en aquest curs vareu ser beneficiaris del XEC LLIBRE no heu de fer cap tràmit, se’ls emetrà directament i al mes de juliol se vos avisarà quan estiga disponible el XEC LLIBRE.

📚Alumnat que passa a 3r de primària 📚
〰️ Si  en aquest curs heu sigut benificiaris del XEC LLIBRE, no cal  fer cap tràmit, se vos lliurarà el lot de llibres corresponent al començament del curs.

📚La resta d’alumnat des de 4t, 5é i 6é de primària del curs 2024 – 2025 📚
〰️ Si en aquest curs han participat en el banc de llibres, han de lliurar el lot de llibres en el centre (hauran d’emplenar i signar una fulla).
Vos avisaran el/les tutors/es.

📚Els i les alumnes de 6é 📚
Participants del banc de llibres durant aquest curs hauran de deixar el lot de llibres al CEIP Gasparot, i en l’IES se’ls lliurarà el lot corresponent a 1r d’ESO.

❌ Si alguna persona no vol participar de la xarxa de llibres ho ha de comunicar al centre el més aviat possible.

✅ En cas d’alumnat nouvingut matriculat a partir de novembre 2023, si voleu participar aquest any, heu d’emplenar la sol·licitud de forma telemàtica, la confirmareu, imprimireu i signareu, per a finalment portar a la tutora o tutor.

🚨MANUAL PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA DE LA SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, PER PRIMERA VEGADA, EN EL BANC DE LLIBRES: