Presentació interactiva.

Clica en qualsevol apartat per obtindre més informació. A més a més, podràs escoltar a Amparo, mestra d'infantil, explicant què fem a infantil al Gasparot.

Ensenyament aprenentatge mitjançant les emocions

IMG-20210527-WA0050

El joc com a eina d'aprenentatge

En aquesta etapa el joc és una eina indispensable per a estimular l'aprenentatge, sent el canal que permet al mestre o mestra a propiciar situacions plaenteres mitjançant les quals busquem guiar el xiquet i la xiqueta en el conqueriment d'objectius per enriquir el seu desenvolupament integral. El joc afavoreix l'aprenentatge en totes les àrees del desenvolupament.

Els jocs representen un conjunt de reptes que atrauen la motivació i l'atenció del xiquet i la xiqueta, i sense donar-se compte es dóna lloc l'aprenentatge. Jugant s'aprèn millor!

IMG-20200419-WA0010

Treball per projectes

A les nostres aules treballem per projectes que naixen dels interessos i necessitats del nostre alumnat. D’aquesta manera, a l’assemblea realitzem una votació per elegir la temàtica que, posteriorment, serà l’eix vertebrador de tots els continguts del currículum que anem a treballar. Així, partim de les seues idees prèvies i presenten una forta motivació a l’hora d’aprendre.

Participació de les famílies

Com que les famílies són el més important per als nostres menuts, considerem que han de formar part activa del procés d’ensenyança -aprenentatge. Així doncs, aprofitem cada ocasió per que participen tant a activitats de tot el centre, com a activitats dins l’aula.

IMG-20200420-WA0057

Foment a la lectura

Una vegada cada 15 dies anem a la biblioteca de l’escola, així els xiquets i xiquetes entren en contacte amb el món màgic dels llibres. Narrant o mirant contes podem recordar històries, aprenem a estimar els llibres i van adquirint el desig de llegir. Gaudir escoltant contes desenvolupen la fantasia i el món imaginari.

IMG-20200419-WA0076

Metodologies actives

Dediquem una estona al dia a que els infants puguen connectar amb els seus propis interessos i necessitats. Ho fem a través de material manipulatiu (pedagogia Montessori i  Waldorf),  material creatiu i el racó del joc simbòlic.

Tallers de...

Els sentits