El Gasparot que volem!!

“El Gasparot que volem” és un projecte iniciativa realitzada per la comunitat educativa del CEIP Gasparot.

Concretament en aquesta fase correspon a una subvenció de la Conselleria d’Educació i gestionada per la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de la Vila Joiosa, ha estat pintar i condicionar el fons dels futurs rocòdroms dels patis d’infantil i primària pels propis alumnes.

L’artista viler Felix Gordero Mingot ha estat l’encarregat de portar a terme la idea de l’alumnat i docents. En el cas del rocòdrom de primària, la imatge de Puig Campana on una persona tracta d’escalar, mentre per a infantil ha realitzat els pics de les muntanyes.

En aquesta activitat han participat els i les alumnes dins dels tallers de la Setmana cultural, col·laborant i pintant on Félix ens anava indicant. Ha estat una experiència meravellosa i enriquedora, que ells i elles fasen la seva pròpia “obra” i que quede al centre per utilitat de tots i totes en dos rocòdroms.

L’art en sí una forma d’expressió que aporta molts beneficis als xiquets i xiquetes com: potenciar la creativitat i incrementar la concentració (entre altres). A nivell social i evolutiu pensem que ha estat molt positiu per l’augment de l’autoestima del nostre alumnat que veurà el “seu” dibuix a diari creat per ells i elles, i fent veure que el centre és de tots i totes i que cal cuidar-lo i mantenir-lo.

De segur que aquest projecte tindrà la seva continuïtat amb diferents murals pel centre, ja que és evident que la pintura dona vida al CEIP Gasparot.