Infantil

En el nostre col·legi EXPERIMENTEM, CREEM, REIM, GAUDIM, APRENEM, ENS EMOCIONEM, ENS RELACIONEM, JUGUEM, TREBALLEM, ENS RESPECTEM, ENS VALOREM, CREIXEM, ENSENYEM….. i sobretot SOM XIQUETS/TES

QUI SOM?

Som una escola que aposta per una educació basada en experiències d´aprenentatge significatives i emocionalment positives i en l’experimentació i el joc, tot en un ambient d´afecte i confiança per potenciar l´autoestima del nostre alumnat, així com la seua interacció social i l´establiment d`un aferrament segur.

A més, seguim els principis del DUA per tal de donar una resposta educativa a la inclusió.

QUÈ FEM?

Les mestres disseyem a partir dels continguts curriculars diferents situacions d`aprenentatge, mitjançant propostes.

A les nostres aules ens organitzem creant microespais on anem presentant les propostes centrades en les distintes àrees d`aprenentatge i en els interessos del nostre alumnat: Joc simbòlic, jocs sensorials, jocs motrius, art i creació, construcció, experimentació, competència digital… contant amb una amplia diversitat de material específic per a cadascuna.

D`aquesta manera respectem els ritmes i necessitats individuals d`aprenentatge.

Per a concienciar al nostre alumnat de la importància de la cura de nosaltres mateixos i de l’entorn, portem endavant activitats relacionades com: esmorzar saludables, hàbits d` higiene corporal, activitats esportives, reciclatje i cura de l`hort.

Us les presentem amb imatges.

CÒM HO FEM?

Mitjançant una metodologia activa fomentem un aprenentatge vivencial i manipulatiu basat en els interessos del nostre alumnat on dissenyem situacions d`aprenentatge a través de propostes i experiències.

A més, contem amb la participació de les famílies en la dinàmica de les nostres aules i de l`escola en general, per crear una comunicació eficaç així com vincles afectius sòlids que ens faran conèixer en profunditat l´alumnat i donar resposta a les seues necessitats.

I per a que conegueu una part més de nosaltres, us deixem unes imatges on podeu veure les nostres instal·lacions i algunes de les experiències a les nostres aules.