El Col·legi Públic Elies Tormo és un dels dos centres d’ensenyament obligatori de primària que hi ha a la localitat d’Albaida. En ell cursen estudis els xiquets i xiquetes de 3 a 12 anys. Està ubicat en la zona anomenada del Romeral. És un centre construït l´any 1977 i mai ha tingut gimnàs ni sala d’actes.

En el moment actual, hem estrenat la 1a fase del Pla Edificant,on tot l’alumnat estem a l’edifici rehabilitat i l’ampliació que ens han fet.

Aquest curs, hem estrenat el nou menjador, el qual acull uns 160 comensals, el menjar és de cuina in situ i està atés per 1 cuinera i 6 cuidadors. Durant aquest curs, junt a l’empresa de menjador, estem treballant per a aconseguir la distinció de qualitat en el menjador, “Menjador Saludable”

També disposem d’un espai destinat a l’hort escolar, que el gestionem junt als alumnes del mòdul de jardineria de l’IES Josep Segrelles d’Albaida. Aquest curs ho desenvolupem al propi IES José Segrelles, ja que provisionalmenrt no tenim hort escolar.

SI VOLS CONÈIXER MÉS MIRA AQUEST VÍDEO