Informació General
El CEIP Costa Blanca és un centre que es va posar en marxa al setembre de 2005. És de titularitat pública, dependent de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana i en ell s’imparteixen els nivells d’Educació Infantil i Primària , estant adscrit a l’IES Platja de Sant Joan.

Projecte Educatiu

El Projecte Educatiu és el primer pas teòric de la planificació d’un centre escolar. Es tracta d’una proposta integral que, contextualitzada en la realitat concreta i defensant les pròpies metes d’identitat, permet dur a terme, de manera coherent i eficaç, els processos educatius del centre. És un instrument que possibilita trobar justificació o resposta a les decisions que es prenen, tant en el projecte curricular com les relatives a l’organització i gestió. La seua funció bàsica és la de proporcionar un marc global de referència a la institució escolar, que permeta l’actuació coordinada i eficaç de l’equip docent i de tota la comunitat educativa.

Calendari escolar
Jornada escolar
Llibres de text
Normes d’Organització i Funcionament