HISTÒRIA DEL CENTRE

Som un centre amb una història curta però intensa. Catorze anys plens de canvis, on hem crescut molt i ràpid, amb totes les dificultats que això implica. Diverses mudances i molta lluita per a aconseguir el nostre edifici actual en 2010. Aquesta història ens ha demostrat a nosaltres mateixos que som una comunitat escolar amb capacitat d’adaptació, il·lusió i resiliència.

Tenim un centre modern en arquitectura i mentalitat. Acollidor, amb un equip humà molt divers: personalitats afins o oposades, amb l’ímpetu de la  joventut o la saviesa de la maduresa, intel·lectes brillants, personalitats irresistibles, artistes descomunals, planificadors nats, lectors voraços, treballadors incansables, investigadors de la vida, mags de la mirada, mestres de la paraula, erudits emocionals i sobretot, molt bones persones que formen un nucli estable que marca la personalitat del centre.

Les nostres famílies són també grans protagonistes en aquesta història. La seua lluita i obstinació des de 2006 ha sigut clau per a la consecució de molts objectius. La pràctica totalitat de l’alumnat pertany a l’AFA, que gestiona el material socialitzat i les activitats extraescolars, a més d’acompanyar-nos en el dia a dia en l’educació de les seues filles i fills.

Res té sentit sense el nostre alumnat. Fer-ho bé amb elles i ells és el nostre objectiu principal. Crear les condicions necessàries perquè es desenvolupen com a persones, superen barreres i augmenten les seues fortaleses. Ajudar-los a aprofitar al màxim el seu potencial i promoure la col·laboració i el pensament creatiu. Quan fem les coses bé com a educadors, el nostre alumnat ens demostra dia a dia que no tenen límit en la seua capacitat d’aprendre, que superen les nostres expectatives una vegada i una altra, i que el seu entusiasme és inesgotable.

HISTORIA DEL CENTRO

Somos un centro con una historia corta pero intensa. Catorce años llenos de cambios, donde hemos crecido mucho y rápido, con todas las dificultades que esto implica. Varias mudanzas y mucha lucha para conseguir nuestro edificio actual en 2010. Esta historia nos ha demostrado a nosotros mismos que somos una comunidad escolar con capacidad de adaptación, ilusión y resiliencia.

Tenemos un centro moderno en arquitectura y mentalidad. Acogedor, con un equipo humano muy diverso: personalidades afines u opuestas, con el ímpetu de la  juventud o la sabiduría de la madurez, intelectos brillantes, personalidades irresistibles, artistas descomunales, planificadores natos, lectores voraces, trabajadores incansables, investigadores de la vida, magos de la mirada, maestras de la palabra, eruditos emocionales y sobre todo, muy buenas personas que forman un núcleo estable que marca la personalidad del centro.

Nuestras familias son también grandes protagonistas en esta historia. Su lucha y obstinación desde 2006 ha sido clave para la consecución de muchos objetivos. La práctica totalidad del alumnado pertenece al *AFA, que gestiona el material socializado y las actividades extraescolares, además de acompañarnos en el día a día en la educación de sus hijas e hijos.

Nada tiene sentido sin nuestro alumnado. Hacerlo bien con ellas y ellos es nuestro objetivo principal. Crear las condiciones necesarias porque se desarrollan como personas, superan barreras y aumentan sus fortalezas. Ayudarlos a aprovechar al máximo su potencial y promover la colaboración y el pensamiento creativo. Cuando hacemos las cosas bien como educadores, nuestro alumnado nos demuestra día a día que no tienen límite en su capacidad de aprender, que superan nuestras expectativas una y otra vez, y que su entusiasmo es inagotable.