En el nostre centre educatiu l’alumnat fa servir una sèrie de llibres de text en el curs acadèmic 2023-2024:

• SEGON DE PRIMÀRIA
    • Anglès: Open Up 2. Class Book. Oxford
  • TERCER DE PRIMÀRIA
    • Anglès: Open Up 3. Class Book. Oxford
    • Matemàtiques: Matemàtiques 3. Santillana: Saber Fer
  • QUART DE PRIMÀRIA
    • Anglès: Open Up 4. Class Book. Oxford
    • Matemàtiques: Matemàtiques 4. Santillana: Saber Fer
  • CINQUÉ DE PRIMÀRIA
    • Anglès: Open Up 5. Class Book. Oxford
    • Matemàtiques: Matemàtiques 5. Santillana: Saber Fer
  • SISÉ DE PRIMÀRIA
    • Anglès: Open Up 6. Class Book. Oxford
    • Matemàtiques: Matemàtiques 6. Santillana: Saber Fer

Tots aquests llibres de text són proporcionats pel centre educatiu gràcies a la Xarxa de Llibres de la Comunitat Valenciana. Els llibres es reutilitzen d’un any cap a un altre per tal d’aprofitar la seua vida útil.

Llevat que hi haja llibres de text, aquests no deixen de ser un recurs més del procés d’ensenyament i aprenentatge. De manera que en les nostres classes podem trobar una metodologia mixta eminentment basada en l’Aprenentatge Basat en Projectes en la resta d’àrees d’aprenentatge juntament amb sabers d’aquestes àrees que enriqueixen els projectes i propicien situacions d’aprenentatges manipulatius i basats en els interessos i necessitats del nostre alumnat.

En el nuestro centro educativo el alumnado utiliza una serie de libros de texto en el curso académico 2023-2024:

• SEGUNDO DE PRIMARIA
    • Inglés: Open Up 2. Class Book. Oxford
  • TERCERO DE PRIMARIA
    • Inglés: Open Up 3. Class Book. Oxford
    • Matemáticas: Matemàtiques 3. Santillana: Saber Fer
  • CUARTO DE PRIMARIA
    • Inglés: Open Up 4. Class Book. Oxford
    • Matemáticas: Matemàtiques 4. Santillana: Saber Fer
  • QUINTO DE PRIMARIA
    • Inglés: Open Up 5. Class Book. Oxford
    • Matemáticas: Matemàtiques 5. Santillana: Saber Fer
  • SEXTP DE PRIMARIA
    • Inglés: Open Up 6. Class Book. Oxford
    • Matemáticas: Matemàtiques 6. Santillana: Saber Fer

Todos estos libros de texto son proporcionados por el centro educativo gracias a la Red de Libros de la Comunidad Valenciana. Los libros se reutilizan de un año hacia otro para aprovechar su vida útil.

Salvo que haya libros de texto, estos no dejan de ser un recurso más del proceso de enseñanza y aprendizaje. De forma que en nuestras clases podemos encontrar una metodología mixta eminentemente basada en el Aprendizaje Basado en Proyectos en el resto de áreas de aprendizaje junto con saberes de estas áreas que enriquecen los proyectos y propician situaciones de aprendizaje manipulativas y basadas en los intereses del alumnado.