En el camí cap a l’educació integral dels nostres fills, la col·laboració entre la família i l’escola exerceix un paper fonamental. És en este esperit de cooperació i aprenentatge conjunt en què la idea de la «Escola de Famílies» cobra un significat especial.

L’Escola de Famílies és molt més que una sèrie de trobades o xarrades informatives; és un espai de trobada i diàleg on pares, mares, tutors/es i docents compartixen experiències, inquietuds i coneixements en benefici del desenvolupament i benestar dels estudiants.

En este context, volem destacar la importància de l’Escola de Famílies com un vehicle per a promoure una educació holística, on la família i l’escola treballen de la mà per a potenciar el creixement personal i acadèmic de l’alumnat.

En el camino hacia la educación integral de nuestros hijos, la colaboración entre la familia y la escuela desempeña un papel fundamental. Es en este espíritu de cooperación y aprendizaje conjunto donde la idea de la «Escuela de Familias» cobra un significado especial.

La Escuela de Familias es mucho más que una serie de encuentros o charlas informativas; es un espacio de encuentro y diálogo donde padres, madres, tutores y docentes comparten experiencias, inquietudes y conocimientos en beneficio del desarrollo y bienestar de los estudiantes.

En este contexto, queremos destacar la importancia de la Escuela de Familias como un vehículo para promover una educación holística, donde la familia y la escuela trabajen de la mano para potenciar el crecimiento personal y académico de los niños y jóvenes.