LLISTAT PROVISIONAL DE BEQUES INFANTIL AJUNTAMENT DE PATERNA

Buenos días,

Les informamos que han salido los listados PROVISIONALES de las becas de infantil del ayuntamiento para el curso 25-26. En el siguiente enlace podrán consultar todos los listados (becados, no becados, excluidos y desistidos). Os recordamos a su vez, que esta beca se gestiona y depende única y exclusivamente del AYUNTAMIENTO, a diferencia de las becas de Conselleria que las gestiona el propio centro, por lo que cualquier tipo de reclamación, consulta o gestión la tienen que realizar con el propio ayuntamiento.

https://www.paterna.es/ca/arees-gestio-municipal/educacio-esport/beques-i-subvencions.html

El plazo de reclamaciones, tal y como establece el documento , será del 11 al 24 de septiembre, ambos incluidos.

Una vez se resuelva el listado definitivo, gestionaremos de manera interna en el propio centro el alumnado becado y lo que a nivel de pagos supone. Os recordamos que más adelante, en el caso de recibir las dos becas de comedor (ayuntamiento y Conselleria) nos pondremos en contacto con cada caso para renunciar a una de ellas, la que menos beneficio os otorgue, ya que no se pueden tener dos becas para un mismo curso.

Por último, recordaros que el precio del menú de comedor es de 4,35€ y el ayuntamiento beca al alumnado con un importe de 4,10 € por lo que, tal y como está establecido en la normativa de comedor, durante el primer trimestre como todos los años, previo aviso a las familias, se os cobrará la diferencia total que no cubre la beca del ayuntamiento, es decir, una cuota anual de 44,75 € en el caso de que sea esa beca con la que vayáis a funcionar durante el curso 25-26.

Muchas gracias por vuestra colaboración.

Bon dia,

Els informem que han eixit els llistats PROVISIONALS de les beques d’infantil de l’ajuntament per al curs 25-26. En el següent enllaç podran consultar tots els llistats (becats, no becats, exclosos i desistits). Us recordem al seu torn, que aquesta beca es gestiona i depén exclusivamente de l’AJUNTAMENT, a diferència de les beques de Conselleria que les gestiona el propi centre, per la qual cosa qualsevol tipus de reclamació, consulta o gestió l’han de realitzar amb el propi ajuntament.

https://www.paterna.es/ca/arees-gestio-municipal/educacio-esport/beques-i-subvencions.html

El termini de reclamacions, tal com establix el document , serà de l’11 al 24 de setembre, els dos inclosos.

Una vegada es resolga el llistat definitiu, gestionarem de manera interna en el propi centre l’alumnat becat i el que a nivell de pagaments suposa. Us recordem que més endavant, en el cas de rebre les dos beques de menjador (ajuntament i Conselleria) ens posarem en contacte amb cada cas per a renunciar a una d’elles, la que menys benefici us atorgue, ja que no es poden tindre dos beques per a un mateix curs.

Finalment, recordar-vos que el preu del menú de menjador és de 4,35€ i l’ajuntament beca a l’alumnat amb un import de 4,10 € pel que, tal com està establit en la normativa de menjador, durant el primer trimestre com tots els anys, previ avís a les famílies, se us cobrarà la diferència total que no cobrix la beca de l’ajuntament, es a dir, una anualitat de 44,75 € en el cas que siga eixa beca amb la qual aneu a funcionar durant el curs 25-26.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies