El Consell d’Infància és l’òrgan de participació de l’alumnat en el centre, en ell hi ha representació de tots els cicles educatius i es reuneix, com a mínim, una vegada per trimestre. El membres del Consell d’Infància tenen el dret i la responsabilitat de presentar propostes i emetre opinions sobre qualsevol aspecte de la vida escolar que afecte l’alumnat, que seran escoltades i es tindran en consideració per part dels altres òrgans col·legiats del centre a l’hora de prendre decisions al respecte.

DATATEMES I ACORDS
Setembre 20241. Benvinguda i presentació dels membres del Consell d’Infància.

Es presenten els membres del Consell d’Infància i es repassen les seues funcions.

2. Lectura de les propostes de millora del curs 23-24.

Patri recorda als nous membres les propostes de millora exposades durant l’últim
consell d’infància del curs anterior.

3. Propostes d’activitats per al temps de patis i la seua planificació: torns, materials,
encarregats,…

Els representants de cada aula exposen al Consell les seues propostes d’activitats
per al temps de pati, organització, materials i propostes de millora dels temps i els
espais.

Després d’escoltar i debatre les distintes propostes s’acorda la següent distribució
d’activitats al temps de pati:

Dilluns: joc lliure. L’alumnat de 3r i 4t podrà fer ús del trinquet per jugar a raspall.
Dimarts: jocs amb baló. De forma rotativa per cicles cada setmana tocarà una de les-
següents propostes: cementeri (al gimnàs), basquet (mitja pista) futbol (mitja pista).
Dimecres: joc lliure. L’alumnat de 5é i 6é podrà fer ús del trinquet i el gimnàs per a
jugar a raspall.
Dijous: Aros, cordes, birles i música a disposició de tot l’alumnat.
Divendres: patis oberts infantil-primària.

S’acorda que serà l’alumnat de 6é l’encarregat del material, de repartir-lo a l’inici del
pati, recollir-lo en finalitzar i guardar-lo fins el proper dia.

4. Precs i preguntes.

Com a propostes de millora l’alumnat representant de 1r de primària demanen
algun espai semblant als que hi ha al pati d’infantil, tals com: cuineta o arener, així
com accessoris per a poder jugar.
L’alumnat de primària fa constar que cal una reparació al rocòdrom i proposen també
la seua ampliació.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies