Nadal al Bonavista

Amb la normalitat present a les escoles, hem pogut tornar a recuperar les nostres tradicions i activitats nadalenques. El punt de partida va ser la carrera solidària el passat 16 de desembre on vam poder recollir molts aliments per a la Creu Roja al mateix temps que practicàvem esport. Posteriorment s’han dut diverses activitats al centre com decoracions diverses, nadales a la Saleta i AFAO, elaboració de galetes nadalenques, esmorzar de germanor amb xurros i xocolate, exhibició final del projecte de Harry Potter, exposicions, manualitats nadalenques, etc. Tancàvem el trimestre amb la visita de l’emissari el passat 22 de desembre que ens visitava a la nostra escola i on tot l’alumnat el rebia amb cançons, música i activitats diverses. Va ser un plaer tindre a l’emissari al nostre centre! Gaudiu del vídeo preparat amb les decoracions del nostre centre així com la visita de l’emissari!

A alguns reproductors no funciona el vídeo. Si no funciona el vídeo, gaudeix-lo al següent enllaç: Nadal al Bonavista.mp4