La nostra mirada cap a la infància

f1d460dd-48ae-4409-ba67-9c97fd6516b3
PHOTO-2021-04-29-14-29-46
PHOTO-2021-04-27-16-16-15 (2)

A l’educació infantil volem fomentar la lliure elecció de propostes, l’autonomia i la presa de decisions. Volem posar atenció en crear ambients relaxats i segurs oferint experiències enriquidores per desenvolupar les fortaleses del nostre alumnat. La riquesa de materials a les aules i la formació continua i permanent del professorat ens permet aconseguir aquest propòsit.

Considerem els ambients d’aprenentatge, tallers i lliure circulació com a estructura pedagògica que concreta la nostra idea d’una educació de qualitat.

Altre dels nostres objectius es afavorir les relacions socials i apostar per la pedagogia del encontre, tant entre l’alumnat com entre les famílies.

Sabem de la importància de l’acompanyament emocional en aquestes edats i l’entenem com la validació de sentiments, i el transit per aquest procés donant presencia al moment i disponibilitat emocional.