25N

Des de l’escola continuem recordant dies tan importants com el 25 de Novembre, data declarada per les Nacions Unides com a «Dia Internacional de l’eliminació de la violència contra les dones». Des de el nostre àmbit volem que el nostre alumnat puguin ser capaços de vore que la violència contra les dones afecta no sols a la integritat física si no també a la dignitat de les dones com un atemptat contra els Drets Humans.

Al llarg d’aquesta setmana els diferents cicles han escoltat cançons com «Every breath you take», «No controles» i «Hawai» on la lletra denigra i menysprea a les dones fent un canvi de lletra per altres més respectuoses.

A més a més, també s’ha fet un mural per a recordar a les germanes Mirabal com un exemple de dones lluitadores per la eliminació de la violència i la igualtat entre sexes.

5532494b-032d-45a7-9e13-1acb311cfd03
25N