El 3r cicle amb bici per Ontinyent!

Ahir divendres 8 d'octubre, l'alumnat de 5é i 6é de primària va poder gaudir d'una eixida en bicicleta pels carrers d'Ontinyent, activitat inclosa dins del projecte PEAFS que desenvolupa el nostre centre.

Aquesta activitat forma part del programa Aula Ciclista, on diversos membres de la Federació Valenciana de Ciclisme han estat realitzat algunes sessions teòriques i pràctiques sobre la bicicleta amb l'alumnat del 3r cicle, que han culminat amb l'eixida en bici d'aquest divendres.

Els xiquets i les xiquetes han gaudit molt amb aquest activitat, al mateix temps que ha realitzat activitat física i han aprés a circular en bici pels carrers de la localitat, respectant les normes d'educació viària.